ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تبریک میگم

سلام

خیلی سخته

امیدوارم سر هیشکی نیاد....

 

تبریک میگم

 

تبریک میگم بابت این لباسی که تو تنته

وقت شروع تازهء زندگی روشنته

عروسیته امشب و من مثل دیوونه ها شدم

از اینکه رسما عزیزم از پیش من رفتنته

 

تبریک میگم از راه دور دارم برات دست میزنم

یه جایی توی کوچه تون وایسادم و جون میکنم

میبینمت که شادی و میخندی از ته دلت

اشک منم یواش یواش میچکه روی پیرهنم

 

تبریک میگم عروس خانوم دومادتم بهت میاد

منو تو این شب بزرگ بعیده که یادت بیاد

دست تورو گرفته و شادی از اینکه مال توست

معلومه که دوسش داری عاشقشی خیلی زیاد

 

تبریک میگم توی دلم بهت که مثل ماه شدی

با تاجی که رو سرته عین یه پادشاه شدی

میخوام حلال کنی منو اگر که بد بودم واست

ببخش اگه یه وقت با من مرتکب گناه شدی

 

تبریک میگم بهت ولی نمیشنوی تبریکمو

از دور برات پرت میکنم دسته گل کوچیکمو

سوار ماشین شدی و داری میری به سمت نور

منم میرم تموم کنم زندگی تاریکمو

 

تبریک میگم عزیزکم چه قد زیاده مهمونات

نقل و گل پرپره که از هرجا میپاشن برات

پشت یه دیوار یه کسی وایساده با چشمای خیس

همونکه هیچوقت نمیخواست اشکی بیاد از تو چشات



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 16:23 | |